Waar kan ik het door de klant meegestuurde bestand in de checkout vinden?

Natascha Groels
Geschreven door Natascha Groels
Gewijzigd op: Ma, 1 Feb, 2021 om 4:44 PM
Druk af

De klant heeft de mogelijkheid om een bestand/logo mee te sturen in de checkout (indien dit voor jouw webshop geactiveerd is). Dit bestand kun je altijd terugvinden in het CMS bij de bestelling of offerte aanvraag.

Stap 1: Allereerst log je in het CMS van jouw shop in en ga je naar "Bestellingen" of "Offertes" afhankelijk van wat de klant heeft afgerond.

Stap 2: Bij "Offertes" kom je al gelijk bij de aanvragen terecht, bij "Bestellingen" dien je eerst links nog een keer op "Bestellingen" te klikken.


Stap 3: Bij "Bestellingen" klik je vervolgens op achter "Geaccepteerd door klant" op de knop "Inzien".


Stap 4: Bij "Offertes" klik je op "Tonen" achter de tekst "Nieuw"



Stap 5: Nu zie je alle binnengekomen bestellingen/offertes. Om vervolgens een specifieke bestelling of offerte in te zien, klik je op "Inzien".




Stap 6: Indien een klant een bestand toegevoegd heeft in de checkout, dan zal dit er ook bij staan. Je ziet dan staan "Bijgevoegd bestand" en daarachter een link met het bestand waarop je kunt klikken zodat het bestand geopend wordt. Indien een klant geen bestand heeft toegevoegd in de checkout, dat zal hier ook geen "Bijgevoegd bestand" zichtbaar zijn.